BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

led scoller

Tuesday, June 7, 2011

Forever Yours ... Part 1

BAB 1

" You....... such as a troublesome .Could you please stop following everywhere i go!!!!" marah Ila. Namun lelaki kat depan dia ni boleh lagi buat muka selamba badak.
Adush!!! Sakit kepala sungguh. " Apesal pulak kau ni. Bila masa pulak aku ikut kau hah. Dasar perempuan perasann." Bidas Iz. " Arghh.... daripada aku duduk bergaduh dengan ku kat sini.Baik aku balik membuta." Marah Ila." Hah, baguslah tu sangat anak dara tidur siang. Sepatutnyer kau ni sebagai anak dara, pergilah buat sesuatu yang berfaedah sikit macam belajar masak ker ." sinis si Iz berbicara. " You......GTH!!!!!"
tempik Ila sebelum dia berlalu pergi.Iz senyum senang kerana berjaya membuat si Ila naik angin.

Bilik 826...

" Weih, Ila tu kenapa hah? aku tengok angin semacam jer??" soal Hajar. " Entahlah aku pun tak tahu. Balik- balik terus jer mengamuk." jawap Hanaa. " Hoi Ila, kau ni kenapa hah? Aku tengok dah macam orang gila meroyan jer" kata Tyrah. " Amboi berbudi bahasa sungguh percakapan tuan hamba. Aku bukannyer gila meroyan ker aper. Aku cuma sakit hati dengan 'Si Headboy'tu." jelas Ila. " Lah apesal pulak nyer ni? Dia mengorat kau lagi ker?" soal Hajar sambil ketawa. " Kepala hotak kau letak kat lutut ker. Dia bukan nak mengorat aku tapi cari pasal dengan aku!" rengus Ila. Masam mukanya, Ya Allah kalah buah mangga kat atas pokok depan bilik diorang tu. " Relaksla Ila, Kau janganlah fikir sangat pasal si Iz tu.Macam la kau tak kenal dia dengan geng dia tu. Harap jer pegang pangkat tinggi kat sekolah ni tapi ...playboy sekolah tu.Tapi aku tak tau lar kenapa geng diorang suka kacau kita semua.Naik rimas jugak aku dengan diorang tu..." omel Hajar." Weih dah la story mory tu . Kita sambung esoklah dah nak pukul satu pagi ni.Tidurlah weih." kata Wisha yang dari tadi cuma menjadi pendengar. " Yerlah......" serentak keempat - empat orang kawan itu menjawab.

Bilik 1756...

" Kau ni kenapa Iz? dari tadi aku tengok asyik tersenyum jer. " soal Am. Beelum sempat si Iz membalas, Si Kimi dah tolong jawap. " Tu mesti dia berjaya buat si Ila tu naik angin lar kalau dah senyum macam orang gila tu." Mencerun Iz pandang ke arah Kimi. " Patutlah Si Ila tu muka dah macam godzilla aku tengok." kata Hasrul.
" Tapi kan , kenapa kau suka sangat kacau si Ila tu hah,Iz? soal Irsyad yang diam dari tadi. Semua senyap mendengar soalan Hasrul.Empat pasang mata kini tertarah ke arah Iz menanti jawapan yang bakal diucapkan. Iz mengeluh keras." Aku...aku..argh!!! Susahnyer nak cakap" Iz mengumam. " I just can't let her be nice to all boys. I just want her smile to be mine. T doesn't want to see her tears coming out from the hazelnnut eyes." keluh Iz perlahan. Semua yang ada tercengang mendengar bait bait ayat yang keluar dari mulut Iz." Gosh!Dude you love her right? You trully love her Iz" ucap Am Ikhlas.Iz hanya diam. " Then, just let it out to her. Let she know your feelings towards her, Iz" kata Kimi dengan semangat." That's not easy bro. She doesn't likes me. So, make sure this thing only known by us, okay." Iz melepaskan keluhan.Suasana kembali sepi. " Weih, dahlah cakap pasal nie. Kitorang janji takkan story kat orang lain. Dah pukul dua pagi ni, jom arh tidur guys." kata Irsyad. Semua kembali ke katil masing- masing. " Good Night Guys" serentak lima suara bergabung.

0 comments: